Newshyip|Earning from internet

معرفی و اموزش درامدزایی از اینترنت
دلار کده
Newshyip|Earning from internet
نیوزهایپ هیچ ارتباطی با سایت های معرفی شده و همچنین اصرار و اجباری به فعالیت شما عزیزان در هیچ یک از سایت های معرفی شده، ندارد و نخواهد داشت.
و فقط صرف معرفی و آگاهی در سایت نیوزهایپ قرار داده خواهند شد.
از طرفی فعالیت در این کار همراه با ریسک خواهد بود.
لذا تصمیم فعالیت،سود و ضرر شما در این سایتا برعهده خود شما عزیزان خواهد بود و نیوزهایپ هیچ مسئولیتی در این مورد قبول نخواهد کرد.

توجه : انتشار اسناد برداشتی ما از سایت ها،واریز هدایا و معرفی سایت ها لزوما به معنای تایید آن ها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران در نیوزهایپ باز نشر می شود.
«مجددا تاکید می کنیم که فعالیت در اینگونه سایت ها با نظر ، تصمیم ،بررسی ،اندیشه و انتخاب نهایی شما!»

بااحترام
مدیریت نیوزهایپ
تبلیغات

Changer.com - Instant Exchanger
رتبه وامار سایت

تبدیل انلاین ارز
newshyip
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ب.ظ

millionearn با پلن یک و چند روزه(1 برداشت)

وضعیت :عدم پرداخت

شروع کار : 25 ابان 93
اسکریپت سایت : لایسنس گلد کدرز
ssl و ddos (پروتکل امنیتی) : بله 
مینیموم سرمایه گذاری: 10 دلار
گرین بار (ادرس بار سبز ) :خیر
ثبت شرکت : بله
دامین خریداری شده تا سال : 2017 میلادی
نوع واریز : دستی
فعالیت با حساب: بیت کوین - پرفکت مانی -  پایر -ادو کش
نوع پلن ها : روزانه (سود واصل پول اخر دوره قابل برداشت )
طراحی سایت :مخصوص و یونیک

توجه : انتشار اسناد برداشتی ما و معرفی این سایت  لزوما به معنای تایید آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران در نیوزهایپ باز نشر می شود.
همچنین فعالیت در این سایت با نظر ، تصمیم ،بررسی ،اندیشه و انتخاب نهایی شما!
 

برداشت اول
The amount of 0.45 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U13796795->***. Memo: API Payment. Withdraw to NewsHyip from Million Earn.. Date: 12:15 16.11.16. Batch: 153772799.
-----------------------------------------
پلن های سرمایه گذاری


Million 1

View details

120% After 1 Day

Min. Deposit $10 | Max. Deposit $70.000

Principal included

-----------------------

Million 2

View details

200% After 5 Days

Min. Deposit $10 | Max. Deposit $70.000

Principal included

--------------------

Million 3

View details

500% After 10 Days

Min. Deposit $10 | Max. Deposit $70.000

Principal included

------------------------

Million 4

View details

800% After 30 Days

Min. Deposit $10 | Max. Deposit $70.000

Principal included

------------------

Daily 01

View details

5% Daily for 30 days

Min. Deposit $100 | Max. Deposit $1.000

Principal included

---------------

Daily 02

View details

7% Daily for 25 Days

Min. Deposit $700 | Max. Deposit $5.000

Principal included

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵

نظرات (۱۴)

چرا زدین عدم پرداخت؟
پاسخ:
وقتی سایتی اسکم بشه و پرداخت نداشته باشه
ما برای جلوگیری از ضرر های بیشتر،عدم پرداخت نمایش می دهیم
با احترام
سلام
اون مطالبی که در مورد سرمایه گزاریه  مجدد گفته بودین   اشتباه بود
لطفن دوباره برسی کنید ببینید سرمایه گزاریه مجدد رو باید به چه طریق انجام داد با تشکر
پاسخ:
سلام
مطلبش رو بزارید
یا شات از اکانتتون بفرستید تا بهتر بتونیم کمک کنیم
با احترام
سلام
قبلن ازتون پرسیده بودم اگه بخام سودم با اصله سرما یه رو یه بار دیگه سرمایه گزاری کنم باید چه کار کنم.
شما گفتین هر موقع در بالانس برداشت، پولی باشه،اتومات گزینه دپوزیت از بالانس در قسمت سرمایه گذاری ایجاد میشه و میتونید بدون کارمزد مجدد سرمایه گذاری کنید
الان total Earningsمن اصله سرمایه به علاوهیه سود رو داره نشون میده
اون گزینه ای که گفتین اصلن نیست
توتال بالانسم اومده ولی گزینه ای که گفتین نیست
لطفن یه بار دیگه راه نماییم کنین
پاسخ:
سلام
اگر داخل اکانت بالانس ارزی دارید
از قسمت دپوزیت برای ما شات بفرستید
اون گزینه هر موقع داخل اکانت بالانس پولی باشه،ظاهر میشه
با احترام
سلام وقتتون
معذرت میخوام من درست متوجه نشدم .پلن اولی  نوشته برای مبلغ 10 دلار 102 درصد سود میده یعنی فقط سوده یا اینکه اصل سرمایه همراه با 102 درصد سود؟
پاسخ:
سلام
(2 درصد سود + 100 درصد اصل پول ) جمعا اصل  وسود 102 درصد
یعنی هر 100 دلار در پلن یک روزه بعد یک روز 102 دلار در حساب برداشت که تنها 2 دلار سود خواهد بود
با احترام
سلام
اگه میشه پلن هاش رو بهتر توضیح بدین
تو پلن زذه بعد از یک روز 120% داده میشه
ولی 2%میده
خوب از همون همول چرا نزده روزی 2%؟
پاسخ:
سلام
شما برای محاسبه میتونید از ماشین حساب خود سایت استفاده کنید
از طرفی هنگام واریز روی هر پلن کلیک کنید باکس جزییات و بازه های پولی به همراه سودشون رو زده
مثلا
در پلن اول ویک روزه
برای مبالغ بین 10 -1000 دلار تنها 102 درصد
برای مبالغ بین 1001-5000 دلار 103 درصد
120 درصد رو وقتی میزنن یعنی حداکثر سودی که این پلن داره 20 درصده و براساس بازه های پولی و نه به هر مقدار سرمایه گذاری!
تو پلن اول ویک روز سود 120 درصدی به مبالغ 50000 به بالا تعلق میگیره
با احترام
با عرض شرمندگی شماره حساب رو فراموش کردم. با تشکر
شماره حساب بیت کوین :
15sSHr7FtXBWuooy1fdppGivgrCQ8LhK6a
یوزر : shervin
مبلغ سرمایه گذاری : 15$ (
0.02112000BTC
پاسخ:
سلام
هدیتون به شمار ه هش و به صورت 100 درصدی و با کسر کارمزد طبق قوانین واریز شد
https://blockchain.info/tx/457ff9fc8385ebf95ab1e9ae59af3012b0a4b0cdd2b5f0e31940b1d11395e312
همچنین مبلع کل در طرح 3 ماهه نیز لحاظ شد
لطفا در قسمت اثبات واریزی هدایا این دریافتی رو با گذاشتن نظر به همره شماره بچ بالا تایید بفرمایید(لازمه دریافت هدایای بعدی)
تشکر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام مجدد
بالاخره به ایمیل جواب دادن. به دوستان پیشنهاد می کنم با بیت کوین در این سایت سرمایه گذاری نکنن. برای بیت کوین درگاه پرداخت واسطه دارن، به من گفت پرداخت شما رو گم کردیم ولی الان پیدا کردیمش.
بنظرم با پرفکت مانی و پاییر سرمایه گذاری کنید.
مدیریت محترم سایت، سرمایه گذاری بنده به مبلغ 15$ در سایت تایید شد.
با یوزر shervin و ایمیل ************************
با تشکر
پاسخ:
سلام
خوب خداروشکر
برای دریافت هدایای کمیسیون حتما طبق قوانین و موارد خواسته شده رو ارسال کنید(بند 2)
http://newshyip.com/post/proof
با احترام

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
مبلغه 15دلار از طریقه سایتتون سرمایه گزاری کردم
شماره حسابه پرفکت مانییم هست*********
الان شما هدیم رئ به پرفکت مانیم میریزید؟
نامه کاربری که باهاش سر مایه گزاریکردم هستmostafa2014
پاسخ:
سلام
هدیتون به شمار ه بچ و به صورت 100 درصدی و با کسر کارمزد طبق قوانین واریز شد
Transaction batch#: 153829039
همچنین مبلع کل در طرح 3 ماهه نیز لحاظ شد
لطفا در قسمت اثبات واریزی هدایا این دریافتی رو با گذاشتن نظر به همره شماره بچ بالا تایید بفرمایید(لازمه دریافت هدایای بعدی)
تشکر
من تو پلن اوله سرما یه گزاری کردم بعد از یه روز میشه کله سپرده  رو برداشت؟
15 دلار سرمایه گزاری کردم
سواله بعدی این که چهطور میتونیم سودمون رو از توتال بالانس یه بار دیگه سرمایه گزاری کنیم؟
یعنی دیگه نیاد توپرفکت مانی بعد درصد بگیره.
پاسخ:
اگر در پلن یک روزه بوده ،بله
هر موقع در بالانس برداشت، پولی باشه،اتومات گزینه دپوزیت از بالانس در قسمت سرمایه گذاری ایجاد میشه و میتونید بدون کارمزد مجدد سرمایه گذاری کنید
با احترام
سلام من در این سایت با کد رفراله شما سرمایه گزاری کردم
الان باید چه کار کنم؟
چی رو باید براتون بفرستم؟
پاسخ:
سلام
http://newshyip.com/post/proof
با احترام
سلام
بعد از چند وقت میتونیم کل سپرده رو برداشت کنیم؟
پاسخ:
سلام
بستگی به نوع انتخاب پلن داره
با احترام 
سلام
واقهن بعد از گزشت یک روز 120% میده؟؟؟؟؟؟
این جوری که برشکسته میشه؟
پاسخ:
سلام
برای مبالغ بالا اون سود رو میده
مبالغ پایین مثل زیر ١٠٠ دلار فقط دو درصد سود میده
به جزییات پلن ها در ادامه مطلب دقت بفرمایید 
با احترام
سلام
آقا یک سوال بنده از دیشب 15$ با بیت کوین ریختم به حسابشون، تا الان به حسابم تو سایت اضافه نشده، 41 تایید هم از شبکه بیت کوین گرفته.
به پشتیبانیش هم ایمل دادم جواب نداده تا الان. احساس می کنم کلا شروع نکرده پول رو بالا کشید رفت. می خواستم نظرتون رو بپرسم که کاری هست که باید بکنم؟
مرسی
پاسخ:
سلام
مجدد تیکت بزنید و شماره هش و مقدار و تاریخ رو براشون ارسال کنید
اگر بعد یک روز یعنی ٢٤ ساعت پاسخ ندادن
به ما اطلاع دهید 
انشالله که درست میشه!
با احترام
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام و شب بخیر
بنده با یوزر shervin و ایمیل ************************ مبلغ 15$ معادل 0.02112000 BTC در پلن 5 روزه ثبت نام کردم
با تشکر
پاسخ: