Newshyip|Earning from internet

معرفی و اموزش درامدزایی از اینترنت
newshyip.com
SportArb
Newshyip|Earning from internet
نیوزهایپ هیچ ارتباطی با سایت های معرفی شده و همچنین اصرار و اجباری به فعالیت شما عزیزان در هیچ یک از سایت های معرفی شده، ندارد و نخواهد داشت.
و فقط صرف معرفی و آگاهی در سایت نیوزهایپ قرار داده خواهند شد.
از طرفی فعالیت در این کار همراه با ریسک خواهد بود.
لذا تصمیم فعالیت،سود و ضرر شما در این سایتا برعهده خود شما عزیزان خواهد بود و نیوزهایپ هیچ مسئولیتی در این مورد قبول نخواهد کرد.

توجه : انتشار اسناد برداشتی ما از سایت ها،واریز هدایا و معرفی سایت ها لزوما به معنای تایید آن ها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران در نیوزهایپ باز نشر می شود.
«مجددا تاکید می کنیم که فعالیت در اینگونه سایت ها با نظر ، تصمیم ،بررسی ،اندیشه و انتخاب نهایی شما!»

بااحترام
مدیریت نیوزهایپ
تبلیغات
Changer.com - Instant Exchanger
رتبه وامار سایت

تبدیل انلاین ارز
تبلیغات

بیت کوین رایگان
newshyip
آخرین نظرات
شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ

skyllex با پلن چند روزه(19 برداشت)

وضعیت: در حال پرداخت

شروع کار : 8 تیر 95
اسکریپت سایت : اختصاصی و سفارشی
ssl و ddos (پروتکل امنیتی) : بله 
مینیموم سرمایه گذاری: 10 دلار
گرین بار (ادرس بار سبز ) :بله
ثبت شرکت : بله
دامین خریداری شده تا سال : 2025 میلادی
نوع واریز : دستی
فعالیت با حساب: بیت کوین - پرفکت مانی -پایر - ادو کش
نوع پلن ها : روزانه (سود هر روز قابل برداشت و اصل پول اخر دوره )
طراحی سایت :مخصوص و یونیک
توجه : انتشار اسناد برداشتی ما و معرفی این سایت  لزوما به معنای تایید آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران در نیوزهایپ باز نشر می شود.
همچنین فعالیت در این سایت با نظر ، تصمیم ،بررسی ،اندیشه و انتخاب نهایی شما!
 

برداشت 16 - 19 ام
The amount of 2.5 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 09:46 17.02.17. Batch: 164712296.
The amount of 4.5 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 08:57 17.02.17. Batch: 164704615.
The amount of 4.8 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 08:04 15.02.17. Batch: 164401878.
The amount of 8.4 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 08:02 15.02.17. Batch: 164401626.
برداشت 14 - 15 ام
The amount of 8 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 10:39 13.02.17. Batch: 164142056.
The amount of 14 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 10:37 13.02.17. Batch: 164141611.
برداشت 12 - 13 ام
The amount of 2 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 07:54 04.12.16. Batch: 155999815.
The amount of 3.5 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 07:50 04.12.16. Batch: 155999468.
برداشت 10 - 11 ام
The amount of 4 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 11:27 22.11.16. Batch: 154383775.
The amount of 7 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 09:52 22.11.16. Batch: 154374865.
برداشت 8 - 9 ام
The amount of 8 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 07:28 15.11.16. Batch: 153618888.
The amount of 14 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 07:27 15.11.16. Batch: 153618793.
برداشت 6 - 7 ام
The amount of 2.2 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 09:22 05.11.16. Batch: 152596813.
The amount of 3.85 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 09:16 05.11.16. Batch: 152596392.
برداشت 2 - 5 ام
The amount of 2 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 13:50 21.10.16. Batch: 150834793.
The amount of 3.5 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 13:47 21.10.16. Batch: 150834468.
The amount of 8 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 15:20 15.10.16. Batch: 150219983.
The amount of 14 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 15:02 15.10.16. Batch: 150218707.
برداشت اول
The amount of 3.5 USD has been deposited to your Perfect Money account. Accounts: U11841930->***. Memo: API Payment. Выплата Skyllex.. Date: 08:06 05.10.16. Batch: 149102614.
-----------------
پلن های  سرمایه گذاری:
پلن های ماینینگ
مین 10 دلار
سود تا 2.3 هرروز
 30 - 120 روز
پلن  معمولی
مین 50 دلار
30 روزه
سود 150 درصدی در مجموع
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۷

نظرات (۳۰)

با سلام مبلغ 50 دلار دیگه مجددا سرمایه گذاری شد
فقط یک اشتباهی کردم هر دوتاش رو روی ماینینگ گذاشتم میگم چرا سودش کم شده
حالا یک سوال پلن ماینینگ رو تا 30 روز نمیشه برداشت کرد اصل پول رو؟
چه فرقی داره این پلن ؟
پاسخ:
سلام
در طرح لحاظ شد
مین پلن ماین 10 دلار
و سود کمتر و 30 روزه
با احترام
با سلام مبلغ 50 دلار سرمایه گذاری شد متشکرم
پاسخ:
سلام
در طرح لحاظ شد
سپاس و احترام
سلام.چه شکایتی؟ و پلن 90 روزش چقدر ریسک داره؟
پاسخ:
سلام
چند ماه پیش از قرار معلوم ،سال قبل میلادی یه مورد اعتراض بوده که احتمالا برطرف شده
چون من بعد اون موردی ندیدم و پرداختای ساخت خداروشکر تا امروز منظم بوده
به نظر بنده و همیشه پیشنهاد ما فعالیت با بلن های کوتاه مدت سایت هاست
با احترام
با سلام به نظر شما با توجه به مورد شکایتی که این سایت داشته همچنان برای سرمایه گذاری مناسبه ؟
اصل سرمایه یک ماه قابل برداشت نیست درسته؟
پاسخ:
سلام
سایت همچنان پرداخت داره
و به نظر بنده برای مبالغ پایین و پلن کوتاه مدت خوبه
جدیدا هم که مین 10 دلار و پلن با سود کم ماینینگ قرار داده
خیر قبل یک ماه فقط سود قابل برداشته
با احترام
سلام.از امروز تا کی دوام میاره به نظرتون؟ممنون
پاسخ:
سلام
در نظرات قبلی هم خدمتتون عرض کردم
پیش بینی عمر تا 1 سال برای این سایت
با احترام
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.مبلغ*** دلار با نام کاربری alisoltani و شماره حساب*********واریز کردم.ممنون
Sent Payment: ***.00 USD to account U11841930 from *********. Batch: 164044532. Memo: Shopping Cart Payment. Deposit from user alisoltani.
پاسخ:
سلام
هدیتون به شمار ه بچ و براساس قوانین هدایا بابت سایت های اسکای لکس و اسپورت واریز شد
Transaction batch#: 164161356
همچنین مبلغ کل در طرح 3 ماهه نیز لحاظ شد
لطفا در قسمت اثبات واریزی هدایا این دریافتی رو با گذاشتن نظر به همره شماره بچ بالا تایید بفرمایید(لازمه دریافت هدایای بعدی)
تشکر
با احترام
سلام.چطور شد برگشت تو لیست بهترین ها؟الان ارزش داره ؟اگه بله چقدر؟ممنون
پاسخ:
سلام
بنده امروز وقت کردم پلنهاش رو مجددا بررسی کنیم
که متوجه شدم پلن های ماینینگ با مین 10 دلار و سود منطقی اضافه کرده
یعنی همچنان برای فعالیت پیشنهاد میشه
مقدار بستگی به خودتون داره اما حداکثر 300 دلار
با احترام
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۳ mohammadfarhadi
سلام مدیر عزیز خواستم بگم اگه میشه همراه با معرفی سایتها مدت زمان کار سایتهای سرمایه گذاری رو هم قرار بدید یعنی بگید دقیقا چند روز کار میکنه،باتشکر
پاسخ:
سلام
لطفا سوالات متفرقه خودتون رو فقط در بخش "پرسش و پاسخ" مطرح بفرمایید
سپاس
--------
دوست عزیز پیش بینی عمر سایت ها امری محال و غیر ممکن هست
فقط میشه صرفا براساس تجارب و سایت های هم تیپ قبلی عمر رو تخمین زد
با احترام


سلام.مبلغ100 دلار با نام کاربری alisoltani و شماره حسابu11386394واریز کردم.ممنون



Sent Payment: 100.00 USD to account U11841930 from U11386394. Batch: 160058939. Memo: Shopping Cart Payment. Deposit. 
پاسخ:
سلام
هدیتون به شمار ه بچ و براساس قوانین هدایا برای سایت های اسکای لکس - اینوست مارکت و استرانگ اونت ،واریز شد
Transaction batch#: 160301262
همچنین مبلغ کل در طرح 3 ماهه نیز لحاظ شد
لطفا در قسمت اثبات واریزی هدایا این دریافتی رو با گذاشتن نظر به همره شماره بچ بالا تایید بفرمایید(لازمه دریافت هدایای بعدی)
تشکر
با احترام
سلام.الان ارزش  ریسک داره؟ و چه مقدار؟ و تا کی دوام میاره از امروز؟
پاسخ:
سلام
هر سایتی به هرحال ریسک خاص خودش رو داره
اما به نظر بنده این سایت برای مبالغ پایین همچنان خوبه و پیش بینی بنده اینکه از امروز تا 1 - 2 ماهه اینده هم کارکنه و حتی بیشتر(عمر نزدیک به 1 سال)
با احترام
تیک زدم  چند بار و واریز شد ولی فکر کنم فعلا صلاح نباشه سرمایه کذاری چوا قبلا فورا واریز میشد.نظر شما چیه؟
پاسخ:
خوب خداروشکر
برای بنده تا ١٥ ساعت هم طول کشیده
مورد مشکوکی هم من ندیدم
اما در کل چون اخر ساله باید محتاط بود
ممنون از اطلاع رسانیتون

سلام .دیروز ظهر برداشت زدم ولی تا الان واریز نشده.
پاسخ:
سلام
ممنون از اطلاع رسانیتون
فعلا تغییر وضعیت دادیم
لطفا اگر واریز شد اطلاع دهید چون فعلا و هنوز مورد مشکوکی بنده ندیدم!
متاسفانه این روزهای اخر سال دوران اسکم شدن سایت هاس و همونطور که قبلا گفتیم حتی سایت های خوب هم ممکن هست اسکم بشه
انشالله که مشکل حل بشه
به پشتیبانی انلاین و ادمین از طریق تیکت اطلاع بدید
البته تا 24 ساعت هم ممکنه واریز طول بکشه
با احترام
سلام. اگه بعد عید میلادی بمونه به نظرتون ارزش ریسک داره؟و تا کی میتونه دوام بیاره؟
پاسخ:
سلام
پس از تعطیلات حداقل باید 1 ماه بگذره و با بررسی دوباره وضعیت مجددا فعالیت کرد
یعنی برخی سایتا ممکنه پس از یک ماه، از سال نو اسکم شوند
تو هایپ همیشه گفتیم محتاط عمل کنید ولی این تایم دوماهه یعنی یک ماه قبل و یک ماه بعد کریسمس احتیاط بیشتر لازمه(منظور واریز پایین و کار با پلن های کوتاه است) و این نیست که عملا فعالیت در این مدت فایده نداره،چون قبلا هم خدمتتون عرض کردم همه ممکنه در این مدت دو ماهه اسکم نشند و ریسک هایپ همیشه وجود داره
با احترام

۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۹ nematollah rahimi
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام
مبلغ 50 دلار با نام کاربری nematollah و با شماره حساب ********* در این سایت سرمایه گذاری شد
پاسخ:
سلام
هدیتون به شمار ه بچ و براساس قوانین هدایا بابت 7 سایت رازلتون - پی تاپ - ریچموند - استیبل - ترو بیت - اسکای لکس - بلوچیپ ،واریز شد
Transaction batch#: 158069580
همچنین مبلغ کل در طرح 3 ماهه نیز لحاظ شد
لطفا در قسمت اثبات واریزی هدایا این دریافتی رو با گذاشتن نظر به همره شماره بچ بالا تایید بفرمایید(لازمه دریافت هدایای بعدی)
تشکر
با احترام
سلام.مبلغ100 دلار با نام کاربریalisoltaniو شماره حسابu11386394 واریز کردم.ممنون
Sent Payment: 100.00 USD to account U11841930 from U11386394. Batch: 154333409. Memo: Shopping Cart Payment. Deposit. 
پاسخ:
سلام
هدیتون به شمار ه بچ و به صورت 90 درصدی و با کسر کارمزد واریز شد(طبق بند های قوانین)
Transaction batch#: 154440663
همچنین مبلغ کل در طرح 3 ماهه نیز لحاظ شد
لطفا در قسمت اثبات واریزی هدایا این دریافتی رو با گذاشتن نظر به همره شماره بچ بالا تایید بفرمایید(لازمه دریافت هدایای بعدی)
تشکر
سلام.به نظرتون الان سرمایه بزارم یا ارزشش رو نداره؟ممنون
پاسخ:
سلام
برای مبالغ پایین همچنان پیشنهاد میشه
با احترام
سلام.مبلغ200دلار با نام کاربریalisoltaniو شماره حسابu11386394واریز کردم.ممنون
پاسخ:
سلام
هدیتون به شمار ه بچ و به صورت 90 درصدی و با کسر کارمزد طبق قوانین واریز شد
Transaction batch#: 153828579
همچنین مبلع کل در طرح 3 ماهه نیز لحاظ شد
لطفا در قسمت اثبات واریزی هدایا این دریافتی رو با گذاشتن نظر به همره شماره بچ بالا تایید بفرمایید(لازمه دریافت هدایای بعدی)
تشکر
----------------
بند 14 قوانبن:
14- واریز هدیه پس از اعلام از سمت شما، از 1-72 ساعت در روزهای عادی ممکن هست به طول بیانجامد.


سلام.به نظرتون میشه کار کرد الان یا ریسکش بیشتر شده؟
پاسخ:
سلام
ریسک قاعدتا الان بیشتره
اما به نظر بنده همچنان ارزش ریسک داره(فعلا و نهایتا تا سال جدید میلادی) منتهی کم ومناسب
تصمیم نهایی با شما
موفق باشید
سلام.مبلغ55 دلار از بالانس رو دیپوزیت کردم
Opening deposit "Ascent"11/05/2016 08:11
$ 55.00transaction amount
1139906

پاسخ:
سلام
طبق بند 5 قوانین واریز هدایا:

5-هدیه به سرمایه گذاری مجدد، از خود اکانت سایت ها (account balance) تعلق نخواهد گرفت.

با احترام


با سلام مبلغ 50 دلار سرمایه گذاری کردم متشکرم 

پاسخ:
سلام
مبلغ کل در طرح سه ماهه لحاظ شد
با تشکر واحترام
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.مبلغ200 دلار با نام کاربری alisoltani و شماره حساب ********* واریز کردم.ممنون
Sent Payment: 200.00 USD to account U11841930 from U11386394. Batch: 150197998. Memo: Shopping Cart Payment. Deposit. 
پاسخ:
سلام
هدیتون به شمار ه بچ به صورت 100 درصدی برای واریز اول  و 90 درصدی برای واریز دوم (بابت دوسایت ) و با کسر کارمزد طبق قوانین واریز شد
Transaction batch#: 150289135
همچنین مبلع کل در طرح 3 ماهه نیز لحاظ شد
لطفا در قسمت اثبات واریزی هدایا این دریافتی رو با گذاشتن نظر به همره شماره بچ بالا تایید بفرمایید(لازمه دریافت هدایای بعدی)
تشکر
مقدار مناسب و نه بالا چقدره و در چه پلنی.البته متوجه هستم که پیشنهاده و ممکنه درست نباشه ولی به نظرم تو سایتهای پرفکت مانی از جمع17سایت بهترین سایت همینه پس  مثل همیشه راهنمایی کنین.ممنون از مهرتون
پاسخ:
خواهش می کنم
مقدار مناسب بستگی به ریسک پذیری هر فردی داره و برای همین یکسان نیست
ولی به نظر بنده نهایت ریسک در این سایت ٥٠٠ دلار هست
با احترام
سلام. به نظرتون ارزش سرمایه گذاری رو الان داره؟
پاسخ:
سلام
بله منتهی با مقدار مناسب و نه بالا

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.من مبلغ 50 دلار با نام کاربریalisoltaniو شماره حساب********* واربز کردم 
Sent Payment: 50.00 USD to account U11841930 from U11386394. Batch: 149071743. Memo: Shopping Cart Payment. Deposit. 
پاسخ:
سلام
هدیتون به شمار ه بچ به صورت 100 درصدی و با کسر کارمزد طبق قوانین واریز شد
Transaction batch#: 149162505
همچنین مبلع کل در طرح 3 ماهه نیز لحاظ شد
لطفا در قسمت اثبات واریزی هدایا این دریافتی رو با گذاشتن نظر به همره شماره بچ بالا تایید بفرمایید(لازمه دریافت هدایای بعدی)
تشکر
به نظرتون میشه سرمایه گذاری کرد حالا یا ریسکش زیاد شده؟ و چه مقدار کم؟
پاسخ:
سلام
به نظر بنده خوبه ولی باز بهتر بود همون روز که سرمایه ریختید کار میکردید و تا الان مقداریش رو برداشت زده بود
البته الان هم خوبه وبه نظر سایت با عمر بالایی داشته باشه
ولی مثل همیشه تصمیم نهایی با شما
موفق باشید
سلام. دو تا سوال دارم 1.چطور از بالانس انتقال دهم و پلن رو انتخاب کنم؟
2.سود روزانه رو در هر پلنی میتونم هر روز برداشت کنم؟
ممنون از مهرتون
پاسخ:
سلام
1 - از قسمت invest پلن و مقدار رو میتونید تعیین کنید
2- خیر،هر پلن حداقلی داره که باید اون حداقل رعایت بشه و سرمایه وارد اون پلن بشه وسود به شما تعلق بگیره
با احترام
تو بالانس بود برداشت کردم و اومد حسابم
پاسخ:
خوب تو این سایت برخلاف سایتای دیگه
ابتدا باید پول رو وارد اکانت بالانس کنید و سپس پلنتون رو انتخاب کنید
یعنی اتومات پلن انتخاب نمیشه
با احترام
سلام.من مبلغ 50 دلار با نام کاربریalisoltaniو شماره حسابU11386394 واربز کردم ولی این پیامو میده وThe information about active deposits is not available. You have no active deposits. و پول ذر بالانس هست. چکار کنم؟

پاسخ:
سلام
یعنی در اکانتتون چیزی نیومده؟
اگر دپوزیت کردید و اضافه نشده
به پشتیبانی سایت تیکت بدید و همراهش شماره بچ و ساعت تاریخ دقیق رو بفرستید
یوزرنیم رو هم بفرستید و بگید با وجودی که مبلغ از حسابت کسر شدی ولی چیزی اضافه نشده
انشالله که حل میشه
خبر های تکمیلی رو هم به ما اطلاع بدید
موفق باشید
سلام.به نطرتون تا کی دوام میاره.و سرمایه گداری بالا منظقی هستش در این سایت؟
پاسخ:
سلام
سایتی هست که سودش غیر منطقی نیست و ویژگی های کاملی هم داره
به نظر بنده از 3 ماه تا 6 ماه و حتی بیشتر
تصمیم وانخاب نهایی با شما!
موفق باشید
سلام اصل پول رو بعد یک ماه پرداخت میکنه ؟؟
پاسخ: